[Mpnl-news-hr] Nova izdanja Monteparadiso Netlabela

mpnl-news-hr at monteparadiso.org mpnl-news-hr at monteparadiso.org
Fri Aug 25 21:06:56 CEST 2006

Pomalo se ljeto blizi kraju a Monteparadiso Netlabel [1] nastavlja sa
izdanjima. Danas je izasao EP od Bolesnog Grinja [2] "-1 mozak" [3] i
album Eluja "Eva ti mi pomazes vise nego Bog" [4].

Bolesno Grinje je jedan od najboljih Grind Core bendova iz .hr i svirali
su na ovogodisnjem Obscene festivalu [5]. Materijal na ovom EP-u nije
nikad izdan.

Eluj je Jule iz Anti-Otpada [6] (sada u Barrakudi i Bolesnom Grinju)
koji
je sam snimio pred 5 godina kompletan album i koji je samo kruzio medju
prijateljima. prvi put za javnsot na netlabelu.

BTW, sad u zipanim fajlovima ima samo jedan primjerak pjesme.

[1] http://netlabel.monteparadiso.org

[2] http://www.bolesnogrinje.org

[3]
http://netlabel.monteparadiso.org/cgi-bin/twiki/view/Netlabel/BolesnoGrinje